Tuesday 20 October 2015

BeChick ''K'' necklace + GIVEAWAY

Krásné ráno,
určitě jste si všimli, že jsem nikdy nebyla typ, který by byl stále ověšený řetízky, náramky ani náušnicemi. Maximálně prstýnky a jeden náramek ...  V poslední době jsem ale přišla na chuť i drobným řetízkům, které se dají vrstvit (hihi, a jdeme se ''ověsit'' ;) ) 
Nejnovějším přírůstkem do sbírky je tenhle ''K'' necklace z e-shop BeChick.com, o který se starají holky z TheCzechChick. Řetízek je naprosto skvělý. Jak už jsem psala, bude se s ním dát skvěle vrstvit, ale vypadá dobře i sám. In short ... my new favourite! 
Jak už je podle nápisu zjevné, dnešní post zahrnuje i Giveaway, kterou najdete níž! Enjoy. 
Xx
C - ''K''

Good morning everyone,
I'm sure you noticed that I'm not the type of girl, who wears tons of necklaces, bracelets or earrings ... I wear rings a lot. BUT during past few months I have started to love simple necklaces. (Hihi ... but don't worry ... still not tons on my neck ;) )
The newest one is ''K'' necklace from the e-shop BeChick.com , which owns girls from TheCzechChick. I'm in Love with this kind of personal necklace. In short ... my new favourite! 
Xx
C - ''K''




Jak jsem slíbila, pro Vás také jednu drobnost mám a to v podobě jednoduchého řetízku LOVELY LETTER, zakoupeného také na e-shopu BeChick.com.

Pravidla soutěže:
1. sledovat blog WAIT,WHAT?
2. sledovat blog na FACEBOOK
3. sdílet fotku na Instagram- volné téma, které ale musí mít něco společného s bloggováním, fashion apod. 
(oodt, flat lay, ...) + přidat tag #WaitWhatCamille , může i označit mě.

Samozřejmě nezapomeňte dolů do komentáře napsat e-mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat + napsat pod jakým jménem sledujete. 
Xx

No comments:

Post a Comment