Wednesday 7 October 2015

NEW-IN: Opocket

Krásné ráno,
přiznám se, že už ani nevím jak začínat New-In post o Obag (hihi) ... doma slíchávám už takové věci jako Obag-maniak, Královna Obagů a další ... každopádně minulý týden, když jsme s kamarádkou vyrazily do města a já viděla tuhle krásku, neodolala jsem! 
Xx
C.

Good morning everyone,
another new Obag, what a surprise (hihi), it starting to be funny because my family gave me a few nicknames -  Obag-maniac, Queen of Obag etc...
I simply love these bags. Last week when I went to the city with my friend I saw this beauty and I had no choice ... 
Xx
C.


Jedná se o klasický Opocket, který jsem doplnila stylovou klopou a řetězem. Klasický Opocket mi sám o sobě trošku připomíná svačinový boxík, ale v kombinaci s těmihle dvěma doplňky, kabelka dostane styl. 

It's classic Opocket, but I bought 2 accessories which made this bag stylish. I'm not a big fan of Classic Opocket, because in my eyes it look a bit like ''lunch box :)'' but when I put there this flap and chain ... new favourite bag in my closet!



11 comments:

  1. Tak to se ti nedivim, tehle bych taky neodolala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda že nejsem jediná, kdo to takhle vidí! ;)

      Delete
  2. ty jsi blazinek jako ja,,,,,budu muset na ni v PHA juknout:) ze bych taky mela treti Obackou....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. jsem ráda že v tom nejsem sama. :D Xx Mají spoustu druhů klop i popruhů takže se jich dá vytvořit opravdu dost. :)

      Delete
  3. Krásná kabelečka.. slýchávám s tvrdým y ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Jak za kabelku tak za upozornění. ;)

      Delete
  4. Krásná kabelečka.. slýchávám s tvrdým y ;)

    ReplyDelete