Friday 6 November 2015

HTW: Winter Coat

Krásné ráno,
v dnešním HTW jsem vybrala kousek který bude pro několik následujících měsíců aktuální ... abych řekla pravdu zimním kabátům jsem přišla na chuť až letos ... nosila jsem je, ale nikdy jsem nebyla úplně jistá, jestli je to to pravé pro mě. Letos jsem si pořídila jednoduchý černý dlouhý kabát, tak uvidím, každopádně inspirace není nikdy dost ... 
Jak jste na tom s kabáty vy? Hot or Not?
Xx
C.

Good morning everyone,
in today's HTW I chose one piece what (I think) most of you will wear for next few months ...  Honestly, I never been that type who wears winter coats ... I wore them but not that much. 
This year I feel like, I'll give them a second change ... let's try it. I bought black long simple coat so I'll see. 
For now I've here a bit of Inspiration for you.
What do you think about winter coats? Hot or Not?
Xx
C. 





No comments:

Post a Comment