Monday 18 July 2016

T-SHIRT UNDER THE DRESS

Krásné ráno! 
Doufám že si všichni užíváte krásné léto! I když ... utíká rychlostí světla, co? Já se v pátek vrátila z Colours of Ostrava, kde jsem si to užila i když jsem tam místo čtyřech dní strávila jen jeden - víc Vám povím ve čtvrtečním postu, kde bude i pár fotek. 
Teď už ale k dnešnímu postu ... jak můžete vidět na fotkách, zase jsem nefotila sama. Tentokrát mi dělal společnost můj bratranec, který ráno před focením konstatoval že chce být taky blogger, takže pojede se mnou fotit ... nadšení trvalo při vybírání outfitu, cestě tam a asi přes tři první fotky ... pak prohlásil že blogger nikdy nebude, protože musí jen stát a koukat do sluníčka a že to není žádná legrace :D. 
Co se týče mého vyletněného outfitu ... šaty přes tričko nebo tričko přes tričko můžeme letos vidět opravdu všude. Skvělý nápad na letní vrstvení. Já jsem si tyhle šaty pořídila v Mango s úmyslem nosit je jako oversited top, přišli mi moc krátké ale pak jsem je vyzkoušela v kombinaci s tričkem, což fungovalo.
 Jak se tenhle trend líbí vám? 
Xx
C.

Good morning everyone!
Hope you all doing very well and I also hope that you're enjoying your holidays as much as possible! On friday I came back from the festival Colours of Ostrava where I spend amazing day/night ... Even though I had on plan to spend there four days  - I'll tell you more in Thursday's post where I'll also share a a few photos. 
But now, let's talk about this outfit and about a special guest. As you can see on photos ... I wasn't alone at this photoshoot. My little cousin who spends the holidays in our house decided that he want to be a blogger like me. He was so excided about that during styling, during the walk and then when we finally came to the photoshooting location he was excided around two -three minutes. Then he said that ''being a blogger'' is terrible because he's just standing on one place, looking into the sun and havin' no fun. :D 
 About an outfit, what I'm wearing ... I think that this trend t-shirt under the dress or t-shirt under the top you can see everywhere. Amazing idea how to ''put'' layering into your outfit in summer. I bought this dress in Mango but with an intent to wear it like an oversized top, because I was insecure that this dress are too short for me, but then I tried that with the top underneath and it worked perfectly.
 What do you think about this trend? 
Xx
C.











... a tady přišla věta ... ,, To je strašný. Pořád musím stát jak koukat do sluníčka. Být blogger mě nebaví!'' :D  // This was third or forth photo and my cousin said: ,, It's terrible. I'm just standing and looking into the sun. I don't want to be blogger. It's no fun.'' :D 

4 comments:

  1. Moc pěkné fotky, sluší vám to :)

    ReplyDelete
  2. Nad košilkovými šaty přemýšlím už hrozně dlouho, ale bohužel na ně nemám postavu. Kombinace s tričkem se mi moc líbí, nevypadají potom tak sexy, ale spíš roztomile a hravě :).

    tpatc.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. K dostání je spoustu druhů i střihů, takže myslím že určitě nějaké vybereš. :) Vypadají skvěle i v delším provedení. Jinak děkuji moc! Xx

      Delete