Friday 16 September 2016

BLACK SLIP DRESS

Krásné ráno všem! 
Po dlouhé době se hlásím opět s outfitem ale ještě předtím než Vám k němu něco povím, jsem tu opět s malým ''příběhem'' co se událo minulý týden. Téměř po měsíci jsem musela  jet do Prahy a řeknu Vám že i když to bylo rychlé, užila jsem si to. Poslední dva roky jsem tak každé dva týdny jezdila pravidelně a musím říct že mi to teď opravdu chybí. Naštěstí mi tam v říjnu začíná druhá škola a tak se zase alespoň na pár měsíců vrátím do starých kolejí. Nicméně tentokrát škola nebyla důvodem, v úterý jsem měla pracovní schůzku a tak jsem se rozhodla odjet už v pondělí jelikož jsem se chtěla vidět s rodinou, kterou mám v Praze a zastavit se na autogramiádu hokejové reprezentace, abych posbírala podpisy které mi chybí (Nenajde se někdo kdo tam byl také? :)) Zkrátka a dobře - krásně strávené dva dny, které akorát navazovali na ''prázdniny'' o kterých jsem Vám povídala minule. 
Teď už ale k dnešnímu outfitu ... podobnou kombinaci jsem Vám už jednou ukazovala, ale jelikož doufám že podzim (a nejlépe zima) je už za dveřmi, rozhodla jsem se obléknout ''víc zateplenou'' variantu. :) Jak se Vám tenhle trend - tričko pod šaty/top - líbí? Já si ho velmi oblíbila, ale úplně nejvíce se mi líbí právě v téhle kombinaci s černými slip dress, klasickým bílým basickem a jak jinak než s teniskami.
Užijte si krásný týden!
Xx
C.

A beutiful morning to all of you!
After a while I'm back with an outfit-post but before I'll talk about this outfit more I will tell you about a few things from last week. After almost a month I had to go to Prague and even though it was quick visit I enjoyed that a lot because I have to say that I miss that ''school-travelling-routine''. I miss Prague. Fortunatelly my second school (which is at Prague) starts at October so I'll be there more often again. However this time it wasn't about school but on Tuesday I had an important work meeting so I decided to go there on Monday because I wanted to visit my family and also I wanted to visit an autographing of our national hockey team (You know that I love this sport). In short - I had an amazing time so it was amazing end of the holidays. 
But now let's talk about an outfit ... A few weeks ago I showed you pretty similar combination but this time I decided to make ''warmer'' combination of this outfit because I hope the autumn (and winter) is just around the corner! 
What do you think about this trend - tee under the dres/top? :)
 I love it! This is probably my most favourite combination - White basic, black slip dress and sneakers. 
Have a great week!
Xx
C.










4 comments: