Tuesday 18 October 2016

POLYVORE STYLING


Krásný začátek nového týdne všem,
doufám že jste všichni měli parádní víkend! Já měla minulý týden dost náročný a tak musím říct, že jsem se na víkend víc než těšila, i když jsem se více méně nezastavila. Od září, co jsem začala navštěvovat novou školu a přidala se k ženskému hokejovému týmu, jsem poznala spoustu nových přátel. Ti co sledují můj blog déle vědí, že jsem nikdy moc nechodila do klubů (vlastně jsem tam nikdy nebyla), nebo večer s kamarády na drink a tak když se v pátek konečně naskytla příležitost, neváhala jsem ... s kamarádkami jsme vyrazily a na párty a skvěle se bavily! Byť jen s pár hodinkami spánku jsem se v sobotu vrhla na věci, na které v týdnu nezbývá moc čas - úklid, žehlení, plánování nového týdne ... no vždyť to určitě všichni znáte. :) Večer jsem pak s taťkou a bráchou vyrazila na hokej. No a v neděli ráno jsem v ''rychlém tempu'' pokračovala ... 5:20 budíček a jela na trénink. Když jsem se kolem 9:00 vrátila, byla jsem úplně vyřízená. Věděla jsem že to takhle nějak dopadne, takže jsem si už nic dalšího neplánovala a neděli si udělala takovou klidnější. Učení, dočtení knížky, psaní článku, procházka se psem, čaj a večer mám v plánu brzy zalehnout ... no ale rozečetla jsem novou knížku, která mě už od první stránky zaujala, tak nevím, jak to s tím spánkem nakonec dopadne ...
No ale teď už pojďme k obrázkům ... koláže z Polyvore tu nebyly opravdu dlouho a tak i když jsou nějaké z ukázaných outfitů ještě vyletněné, berte to jako inspiraci a vymyslete nové podzimní kombinace! :) Podzim je pro tvoření přímo stvořený! Můžete si s oufity hrát, vrstvit a třeba i ještě vytáhnout nějaký ten letní kousek! Já tohle období miluju! A co vy? 
Mějte krásný týden!
Xx 
C. 

A beautiful morning to all of you! 
How did you enjoy the weekend? I had an amazing time so I hope that yours weekend was great as well! 
Last week was pretty hard for me so I was really, really looking forward to weekend, even thought the weekend was busy. In September I started new school and also I started doing a sport ... I started playing ice hockey. Thanks to these two things I met a lot of new people and I found a lot of new friends. It makes me so happy and grateful because ... what's better than having friends? Those of you who follows my blog knows that I'm not  ''every-weekend-party girl'' (You know what I mean, right?)... To be honest ... I have never been in a music club, but it changed on Friday when I went to a party with my friends and danced (almost) all night. On Saturday, even thought I was tired I did typical weekend activities - cleanup, ironing, planning next week, etc. ... I'm sure everyone knows that. :) On Sunday morning I got up at 5:20am because the training starts at 6:30am. Then I came home, around 9:00am I was more than tired so on Sunday I decided not to have to much physical activities- I just went out with my dog and then stayed home - learning, reading book, writting this article, tea and I've on plan to go to bed early BUT after I finished one book I started reading another one which is pretty amazing so I'm not that sure about going to bed early. 
Anyway, let's talk about the pictures ...after a long time I'm back with Polyvore Styling Post. As you can see some of the oufits are still a bit summery but I hope it doesn't matter because you can take it as an inspiration and make some Autumn combination, because Autumn is made exactly for this! You can make a lot of different combination, layering, hats, sweaters ... like really, who doesn't love this? I love it! And what about you?
Have a great week! 
Xx
C.







No comments:

Post a Comment