Saturday 3 December 2016

THROUGH MY PHONE



 Krásné ráno!
Je to už víc jak měsíc co jsem přidávala klasický 'Through my phone' článek, a tak jsem vybrala fotky a sestavila několik koláží. Ještě než se ale vrhnu na samotné fotky, musím se omluvit že už delší dobu nebyl outfitový článek. Mám toho strašně moc do škol, doučuji děti a ještě mi přibylo několik nových aktivit, o kterých se trošku rozepíšu v listopadovém Top5, který bude příští a nebo až ten další týden! Doufám že něco stihnu vyfotit o víkendu a pokud ne, k outfitovým článkům se vrátím po Novém roce! Prosím o pochopení. Některé z outfitů davám na instagram a nebo také do NoireFashionApp, (na obou aplikacích mě můžete najít jako WAITWHATCAMILLE), tak pokud budete chtít, mrkněte. Mezitím mám pro Vás ale připravené další články. Na příští týden připravuji listopadový Top5, pak mám jedno DIY a snad i ten outfit. 
Užijte si krásný týden! :)
Xx
C.

Good morning everybody! 
It's a few weeks since I posted last 'Through my phone' so I decided to prepare one for today. But before I'll start talking about collages I have to apologise. I know it's quite a while since I posted some outfit but I've got crazy schedule these days. I have on plan to take some outfit photos at the weekend so I hope it'll work! Hope you'll understand. Thank you. If want, you can follow me at the Instagram and NoireFashionApp, where I post "Outfit snaps" almost every day. (WAITWHATCAMILLE for both profiles). But don't worry, I've got other posts what I'm going to post before Christmas ... for a next week I have prapared November Top5, then I've got some DIY post and as I said I hope I'll show you some outfit soon!
Have a good week!
Xx
C.




 OOTD / Lecture time / Breakfast / This Starbucks cup ♥ 
Tyhle fotky jsou ze soboty kdy jsem byla na první přednášce ve výukovém centru TUTOR kde jsem se rozhodla navštívit kurz Mediálních studií a žurnalistiky. Zatím jsem z kurzu nadšená! Máte někdo nějaké osobní zkušenosti? 

These photos were taken during the weekend when I was at Prague for my first lecture in TUTOR center, where I started attending a course of Media Studies & Journalism. 


Some of my outfits during past few weeks.


 Autumn memories♥


 Drink with Noire.


 Italian Dinner / Pasta time / Quick lunch



Winter Tumbler / Morning view / Breakfast outside / Winter decor

No comments:

Post a Comment