Sunday 13 November 2016

WINTER PUFFER COAT

Krásné ráno,
dnes pro Vás mám jeden sportovní a už opravdu zimní outfit a netradičně ... s opravdu zimní bundou, kterou jsem si po zhruba třech letech koupila. Pro všechny co mě znají byla takhle koupě překvapením, jelikož zimu většinou trávím ve svetru a kožené bundičce maximálně v kabátu či parce. Letos jsem chtěla malou změnu a tak jsem si pořídila 'klasického Michelina'. 
Chtěla jsem aby byla bunda sama o sobě zajímavá a to tahle z H&M splnila! Co na ni říkáte? Miluju oversized kousky a do téhle bundy jsem se naprosto zamilovala. 
V dnešním outfitu jsem jí kombinovala s jednoduchým basic tričkem, jeansy a batohem který jsem si koupila hlavně na sport, ale někdy mě baví ho zakomponovat i do outfitu ... trošku tu klasiku okořenit. :) 
Užijte si krásný týden! 
Xx
C.

Good morning to all of you!
Hope you all doing well! Today's outfit is definitely from 'Winter section' ... with a real puffer coat. Those of you who follows my blog for a while knows that even in winter, I'm mostly wearing leather jacket with sweater or coat/Parka. This year I wanted to change that so I started looking for some classic winter piece ... then I found this one in H&M and fall in love! I love oversized pieces and this one is exactly something I wanted ... classic but intresting! What do you think? 
This time I combinated puffer coat with basic t-shirt and jeans. I finished my look with sporty backpack. I use this one mostly for sport activities but sometimes it's great to use it in my outfits ... sometimes it's a nice change. 
Have a great week!
Xx
C.





  

2 comments: