Friday 13 January 2017

KNIT TURTLENECK DRESS

Krásné ráno všem!
Mezi svátky jsem neměla moc plánů, a tak jsem čas nejvíce využila na učení, odpočinek a také na testování nového foťáku. Budu se opakovat, ale musím říct, že jsem z něj opravdu nadšená. Předtím jsem veškeré články (krom through my phone) fotila na Canon PowerShot G11 a opravdu jsem s kvalitou nebyla spokojená. Šlo o starší model, takže to bylo pochopitelné ... ale ani po upravení to stále nebylo to, co jsem chtěla. Pokud nebylo jen trochu zataženo, snímky se nedaly prakticky použít. To už je ale s novým Olympusem Pen e-pl8 všechno minulostí. Fotky v dnešním článku nejsou vůbec upravované v počítači, je pouze trošku upravené světlo, které jsem nastavila ve foťáku ... a nafoceno jsme měli za deset minut (klasicky to zabralo tak půl hodiny a z cca 70 snímků jsem vybrala 6-7). :) Olympus jsem už vyzkoušela i na focení detailů, za špatného i umělého osvětlení, focení v pohybu a na novoroční ohňostroj a všechny fotky dopadly skvěle .... takže vy, kteří jste se mě na něj ptali a uvažujete o koupi ... neváhejte! :)
Teď už ale přejdu k outfitu. Dlouhé pletené šaty mě během prosince hodně bavily a myslím, že v nadcházejících chladných měsících tomu nebude jinak. Libí se mi jejich multifunkčnost ... můžete je nosit jako šaty a nebo klidně i jako dlouhý svetr k jeansům a teniskám. Já je tentokrát vytáhla v elegantnější kombinaci s kozačkami a kabátem. Myslím, že v téhle kombinaci můžete klidně vyrazit  do divadla, na večeři, ale třeba i do města nebo do školy/práce. Na večer je vhodné zvolit spíš menší psaníčko, ale protože já vyrazila do města, potřebovala jsem víc prostoru a na to se mi skvěle hodila má Noire kabelka, kterou jsem si v poslední době hodně oblíbila. Je prostorná a i při větší váze drží tvar, takže pro mě do školy ideální!
Jak se Vám tenhle outfit líbí?
Užijte si krásný týden!
Xx
C.


Good morning everyone! 
During the Christmas Holidays I hadn't got many plans so I spend most of the time at home - studying, relaxing and I also ''tested'' my new camera. I have to say it again ... I'm so excired about this camera! Before this one, I had used Canon PowerShot G11. It's an older one so the quality of photos wasn't the best and I started to be pretty irritated by that ... In case the weather wasn't good photos were unclear, too dark, etc..  But that's the past now with the new Olympus Pen E-PL8. Photos in today's article aren't even edited on the computer, I slightly only modified the light, but I set this up in the camera settings ... and in ten minuted we were done with this photoshoot.  (classically it took half an hour approx. 70 shots from which I chose 6-7 pictures) . :)  I've already tried to take a photos of detail, photos in bad weather, poor lighting, New Year fireworks and sports ... all of the photos turned out great .... so to you, who have asked me about this camera, because you are thinking about buying this one... don't hesitate to buy it! :)
But now, let's talk about an outfit I wear. This knitted dress is my favourite piece this winter! I like how simply you can make different combinations with these dress. You can wear it like this or in casual way - with jeans or leather pants with sneakers! Today I chose more elegant combination with over the knee boots, black simple coat. I think that this outfit is perfect for an evening dinner, theatre or during the day - for a lunch date, etc. In the evening, it would be better to use clutch or small bag but to the city ... I prefer to take a big bag - my favourite Noire bag. :)
What do you think about this outfit?
Enjoy the rest of the week!
Xx
C.









No comments:

Post a Comment