Tuesday 14 February 2017

BEAUTY BOX - UNBOXING


Krásné ráno všem! 
Po dlouhé době tu mám příspěvek ze sekce beauty. K narozeninám jsem dostala tenhle beauty box, ze kterého jsem byla nadšená. Vždycky mě bavilo sledovat tyhle ''Beautybox unboxing'' a opravdu jsem se nemohla dočkat, až sama jednotlivé vzorečky vyzkouším. Samozřejmě jsem ještě nevyzkoušela všechno, a tak Vám nemůžu představit veškeré produkty, ale pod fotkami se zaměřím na ty, které mě opravdu oslovily. Kdyby měl někdo o stejný box zájem, mrkněte na Health&Beauty. :)  
Xx
C.

Good morning to all of you! 
Today I'm here with a Beauty post after a very long time. I got this Mini Beauty Box for my B-day and I have to say that I was so excited about that, because I've never ever tried this before, but I've always liked to watch videos or read articles about these boxes. Of course I didn't try everthing from the box but I would like to talk about some of the products I tried and what I can recomend to you. If you want to buy it or know more ... you can find it at Health&Beauty. :) 
Xx
C.



Parfémy preferuji spíš svěží než sladké a nemusím ani těžké vůně, takže výběr parfému je u mě vždycky náročnější ... z tohohle Beauty Boxu mě ale zaujala vůně VERSACE EROS POUR FEMME. V balíčku se nachází i jeden pánský vzoreček a tak do testování můžete zapojit i své drahé protějšky. :) 

About the perfumes, I prefer fresh ones than sweet ones and I really don't like 'stong perfumes'. I'm pretty demanding in case of perfumes but from this box I adored the perfume VERSACE EROS POUR FEMME. 

Nejvíce produktů, které v boxu najdete, jsou na pleť. Tady Vám dám hned několik typů. Jako první jsem testovala masku na obličej 7TH HEAVEN MONTAGNE JEUNESSE. Jedná se o čistící bahenní masku, která je nejen příjemná na pokožce, ale i krásně voní! Dalším skvělým produktem je YVES ROCHER ROZJASŇUJÍCÍ DENNÍ PÉČE - jde o poměrně velký vzoreček a vydrží opravdu dlouho (stačí nanášet jen malé množství). Jako další bych ráda zmínila DENNÍ I NOČNÍ KRÉM SYNCARE, které skvěle hydratovaly pokožku a na závěr KARLOVARSKÉ PLEŤOVÉ MLÉKO, které mi vyhovovalo do mrazu, když jsem vyrazila bez make-upu. 

Most of the products in this Mini box is for your skin and here I'll give you a few tips for amazing things. First of all mud mask 7TH HEAVEN MONTAGE JEUNESSE - it feels good on your skin and it smells wonderful! Another  think is LIGHTENING DAY CREAM by YVES ROCHER -really good product! And then I pretty liked DAY AND NIGHT CREAM by SYNCARE.

Co se týče přípravků na vlasy, nestihla jsem vyzkoušet ani jeden, ale kdysi jsem používala tuto řadu od GOLDWELL, kterou můžu doporučit suché 'krepaté' vlasy bez lesku. Šampon i kondicionér dodá vlasům hebkost, lesk i zdravý vzhled.

About the Hair products I have to admit that I didn't try any of these from this box yet .... but I used these products by GOLDWELL before so I can recomend these for those of you who has a problem with dry dull hair.

Tady mám jen takový mix produktů, který nezapadal ani do jedné z kategorií. Myslím, že o EOS nijak zvlášť mluvit nemusím, ale ráda bych zmínila KRÉM NA RUCE L'OCCITANE, který už jsem měla několikrát a nemůžu si ho vynachválit. 

I made this mix of products because I couldn't put these into categories I made before. I think that I don't need to talk much about EOS but I would like to mention HAND CREAM by L'OCCITANE, which I had before but still I have to say how amazing it is. I really recomend this one!

A na závěr něco pro zdraví ... v boxu najdete i dva 'čistící čaje'

And the last thing ... something for your health ... in this box you'll find two different types of detox tea. 

2 comments:

  1. Moc se mi líbí, že je v tomhle boxu hodně vzorků. Mám ráda Glossybox, ve kterém jsou výrobky v plné velikosti nebo v miniaturách, takže ono to docela vydrží. Nicméně je jich málo a když výrobek zrovna nesedne, tak co s tím... Nicméně teď jsem se podívala na cenu a přijde mi to docela dost. Je v něm sice hodně vzorků, ale všechny jsou tak na jedno použití... No nevím, jakože jednou za nějakou dobu jako dárek asi jo, ale abych pravidelně platila 550 za něco takového... to zůstanu u glossyboxu za 10 liber měsíčně :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu že ta cena je vyšší, ale tenhle balíček je "jednorázový", takže to je skvělé právě takto na dárky. :) každopádně glossybox zní skvělě, musím na něj mrknout.

      Delete